Viimeinen työssäoppimispäivä!

Tänään lähden viimeiseen iltavuoroon haikein mielin. Koko tämä 8 viikkoa on mennyt niin nopeasti ja olen saanut niin paljon varmuutta hoitotyöhön ja ruotsin kieleeni. Sain molemmille jaksoille maailman parhaat ohjaajat ja olen heille todella kiitollinen. Kaikki ovat olleet niin mukavia ja olen niin iloinen kuinka paljon olen päässyt näkemään ja tekemään. Unohdin kertoa, että tulin niin iloiseksi koska lähihoitaja jonka kanssa olin eilen leikkausosastolla hän kertoi monta kertaa kuinka leikkausosasto oli maalilman paras työpaikka ja hänen työnsä oli maailman paras työ. En ole kuullut tätä pitkään pitkään aikaan, tulin niin iloisesksi kuullessani tämän ja se jaksoi kannustaa opintoihin ja siihen, että olen valinnut oikean alan.
Vaikka työssäoppiminen loppuu en ala pakkaamaan tavaroitani ja lähteä takaisin suomeen vaan jään tänne koko kesäksi, kuitenkin alamme yhdessä poikaystäväni kanssa pakaamaan kaikkia tavaroita kesällä ja muutamme elokuun ensimmäinen päivä uuteen kotiimme. Ostimme paritalon noin kuukausi sitten todella hyvältä paikalta täältä Eksjööstä ja olen todella innoissani muuttamisesta sinne. Mutta nyt kun kesäloma vihdoin alkaa lähdemme pienelle lomalle englantiin ja sen jälkeen aloitan kesätyöni kotihoidon parissa. Olen saanut monta yhteyttä sairaalaan, että voin aloittaa työni siellä kun olen valmistunut. Tämä on todellla iloinen asia minulle, koska heti kun olen valmis koulusta muutan takaisin ruotsiin ja aloitan työskentelyn lähihoitajana Eksjöön sairaalassa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lähtö lähestyy ja paniikki kasvaa!

Mahtavin työssäoppimispäivä